
-
YUKI
2022-10-10 22:25
カランメゾットの授業を受けました。親切丁寧に教えてもらえました。

-
Lucas
2022-10-10 18:27
Agood teacher!!!🥳🥳🥳🥳🥳🥳👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼🍤🍤

-
Momo
2022-10-09 18:26
常に笑顔でレッスンをしてくれました。優しく、フレンドリーな先生です。

-
SAAYA
2022-10-06 22:16
Thank you always! See you next lesson!

-
Nao
2022-10-04 10:44
she is very kind and has a lot of topics for conversation. I enjoy her class every time.
I will take her lesson again!

-
Amber
2022-10-03 09:55
Thank you for teaching

-
IKUYA
2022-09-30 22:17
優しい先生でした!

-
wendy
2022-09-18 22:25
很好。

-
Ellie
2022-09-16 18:29
R.E.M.S.を受講しました。アイスブレイクのトークはあまり無く、テキパキとレッスンが進み、最後ににこやかに微笑みながら、良かった点、注意する点など総評をくださいました。

-
yasue
2022-09-15 11:26
ありがとうございます!