
-
Ayumi
2022-09-30 15:03
初めての授業で緊張しましたが、明るい先生でとても楽しく話せました!英語の発音もきれいで分かりやすかったです。ぜひ次のクラスもお願いしたいです。ありがとうございました😊

-
Kouki
2022-09-30 13:58
Thank you so much!

-
Yuna
2022-09-30 13:03
楽しく引き出してもらえました。

-
misaki
2022-09-30 10:10
優しく丁寧に教えていただけました。とてもよかったです。

-
Junko
2022-09-28 21:29
She was very good!

-
Maiko
2022-09-28 13:57
大好きな先生です。

-
Luke
2022-09-25 22:02
好好好。

-
Alisa
2022-09-21 20:58
I like Romeda teacher

-
Shion
2022-09-21 19:41
Very pleasant and thorough ;especially concerning grammar points,which were taught in a way that is easy to understand.
And,she took care to make sure she pronounced our daughter`s
name correctly!

-
Koki
2022-09-19 20:34
とても楽しいレッスンをありがとうございました。