
-
TOSHI
2023-08-31 06:29
Thank you for nice time.

-
Ellie
2023-08-26 13:57
REMS受講
とてもシャイな先生なのかな
テキストを淡々と読んでいる感じでAIレッスンのようでした
悪くはないが、微妙

-
Aya
2023-08-25 12:57
さすが60ポイントの先生!と思えるくらい最高のレッスンでした😀

-
Chihiro
2023-08-25 08:29
2回目の受講。落ち着いた雰囲気で発音もわかりやすく良かった。

-
Yuri
2023-08-25 08:00
道にそれても自然に直してくれスムーズでした

-
Masa
2023-08-19 10:00
This is probably the second time I have taken lessons from this teacher. This teacher is very attentive and likable in her teaching style. Therefore I would take her lesson again. Thank you.

-
Masaki
2023-08-18 11:33
すごく良かった。たくさんお話し出来て楽しかったです。

-
Urusaichigomen
2023-08-12 07:35
It’s so fun lesson. Kind teacher 👩🏫❤️💕❣️🤩🥰😍😘👍🏻👩🏻🦰👩🏻🎓Thank you

-
Echo
2023-08-10 09:26
優しい先生でした

-
yui
2023-08-08 10:18
わたしが全然わからない時もすぐに気づいて優しく教えてくれて嬉しかったです!わたし的にはものすごくわかりやすいレッスンでした。