
-
Sora
2025-06-14 14:36
楽しかったです♪♪面白かった。

-
Ichiro
2025-06-12 20:26
Good

-
Itsuki
2025-06-03 17:56
とても優しくて授業も上手で素晴らしい先生だと思いました✨
また授業を受けたいです。
ありがとうございました♪

-
KASHINNE
2025-05-27 14:34
The class progressed smoothly, which encouraged me to engage in conversation more naturally. I found that I spoke more than usual, and this is a testament to the teacher's incredible skill in guiding us. I would love to retake the class. Thank you so much!

-
Haru
2025-05-21 17:27
明るい

-
Yuyu
2025-05-14 12:30
オフラインでもお世話になった先生です。
彼の授業はとても楽しいです!
Thx!!!

-
Ai
2025-05-11 19:57
thank you!

-
Ami
2025-05-10 15:30
R.E.M.S受講。発音も教えてくれて良かった。
発音だけにフォーカスしすぎると、レッスン内容に集中できなくなることもあるが、
バランスが良く、上手く両立していた。

-
Halu
2025-05-09 14:29
R.E.M.S.とても楽しいレッスンでした。発音も文法もきちんと直してくれます。最後にレッスンの良かった点悪かった点も教えてくれました。

-
geko
2025-05-06 16:45
自然な流れでレッスンに基づく会話ができました。とても楽しかったです。