
-
yuanyuan
2021-09-30 21:04
very good

-
Kyohei325
2021-09-26 13:13
Since he spoke a lot, I felt not have the opportunity to talk very much. Even though I had prepared each section of the main topic, he skipped each question of the section and proceeded immediately. Therefore it was wasted. It isn't necessary for me to sound effects occasionally in the lesson and I thought I would like him to focus on the lesson.

-
KODAI
2021-09-19 11:34
I really enjoyed the class with Mr. Sherlock.
I want to reserve again.

-
Gary
2021-09-18 22:26
好

-
sachi
2021-09-16 22:43
やっぱりポイントの高い先生は安定して良い先生ばかりです。いろいろな機能を使って楽しくレッスンを演出してくれました。こんな機能あるんだ!?ってびっくりしました。
習った単語を使って物語をつくるのを急にふられたときはびっくりしてしまいあまりうまくできませんでした。
次は、しっかり答えられるようにしたいです。

-
David
2021-09-16 18:26
Great job boy keep it up

-
Mark
2021-09-15 00:07
ポイントと評価が高かったので、受講してみました。
他の方のレビューにあるように、確かに、効果音を話して、楽しくしようとしてくれているのですが、その声が大きすぎて、また、質問の答えのヒントにはなっていない音なので、子どもは答えて良いのかどうか分からなくなり、不安になって、逃げ出しそうになってしまいました。
効果音は控えめに、子どもが答えている時は止めて、そして、効果音に喜ぶタイプかどうか見極めて、進めてほしいと思いました。
先生は明るく元気で、好感が持てます。

-
hyun
2021-09-13 19:55
Thank you for your time,teacher. See you next time~

-
Ayano
2021-09-12 22:42
6歳の娘がレッスンを受けています。
わかりやすくまた楽しく教えてくださいました。
終わった後、また先生のレッスン受けたい‼︎と娘も言っていました。

-
Gary
2021-09-12 21:19
好