
-
Anna
2026-03-28 08:28
I love you too and I’m fun lesson by😚😚

-
Yumi
2026-03-27 07:32
聞き取りやすい英語で、とても熱心な先生でした。

-
KATO chan
2026-03-23 07:56
丁寧

-
yuu
2026-03-20 09:30
優しく笑顔でレッスンしてくれて、子供も楽しそうでした。

-
Yasu
2026-03-19 06:57
Thank you very much.I appreciate for you.See you next time.

-
Ayano
2026-03-18 09:59
早口でうまく聞こえなかった。
電波の状況が非常に悪くて聞こえなかった。

-
Tatsu
2026-03-11 08:32
Thank you very much. I appreciate your lesson!

-
Tasuku
2026-03-11 06:57
楽しくない

-
riooo
2026-03-07 13:57
0️⃣こない」

-
Kei
2026-03-07 09:26
Thank you (^^)