
-
Mio
2026-03-24 14:27
たのしい笑顔

-
Kanon
2026-03-07 22:56
Thank you!

-
T-hero
2026-03-07 14:26
It was very fun!

-
Yu
2026-03-01 20:58
とても優しかったです。

-
TakaY0
2026-02-28 20:31
QQEオリジナル英検面接対策を受講しました。初めてのトライで慣れないところや理解できないところが多くありましたが、わかり易く進捗してもらいました。適度な励ましで気が滅入ることもなく、最後まで受講できました。ありがとうございました。

-
TOMO
2026-02-18 19:51
Thank you for the lesson.

-
Saeko
2026-01-20 21:04
She gives me a opportunity to think and talk my opinions. She's sokind and cheerful teacher. Thank you.

-
Yui
2025-12-23 19:57
Thank you.🎄🎅

-
MIKE
2025-12-18 20:57
とても楽しくレッスンを勧めてくれました。

-
Kaz
2025-12-17 22:57
Thank you very much for the so enjoyable lesson! I hope to take your lesson again!