
-
haruka2018
2025-09-04 17:01
はつおんがきれいで、やさしいせんせいでした。
またこのせんせいがいいです。
オススメせんせい!

-
Risa
2025-09-04 14:56
穏やかで優しい先生でしたまた受けたいです♪

-
Yuri
2025-09-01 16:57
まーまー

-
Emily
2025-07-20 07:40
悪いわけではないけれど、楽しくもなかった。

-
Hika
2025-07-08 16:56
Your a great teacher and thank you for my daughter 👧🏻

-
mei
2025-06-18 16:59
まだ始めたばかりの娘ですが、ゆっくり笑顔で楽しく教えていただきました。

-
Sota
2025-05-15 19:26
すごく良かったです勉強始めるよ

-
Yuri
2025-05-05 19:58
Thank you so much for this lessons!! Your lessons always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Yuri
2025-04-26 20:26
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Yuri
2025-04-24 19:26
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!