
-
Yoshi
2025-01-14 16:56
今日も落ち着いてレッスンしていただきました。

-
Eita
2025-01-13 16:58
最高の先生でした

-
Yuri
2025-01-10 16:57
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always interesting!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Angela
2025-01-09 16:28
100分的老师,很有趣。

-
Yuri
2025-01-08 16:27
Thank you so much for this lesson!! Your lessons are always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
sunny
2025-01-03 22:26
Good

-
Ringochan
2024-12-29 14:33
カランStage8受講。
とても発音のきれいな先生でした。
高ポイントの先生と期待していたのですがうまく答えることができませんでした。

-
Eita
2024-12-27 18:57
最高の先生でした

-
Yuri
2024-12-27 17:03
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always amazing!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Zen
2024-12-26 17:42
気が散っても戻していただいて、いつもありがとうございます。