
-
Yui
2023-10-22 10:56
楽しかったのでまたぜったいやりたいです☆彡

-
Mandy
2023-10-17 17:06
direct and professional

-
Shinji
2023-10-16 15:30
Good

-
Gaku
2023-10-14 16:27
ルフィの画像などを送ってくれた!ノリノリで褒めてくれる先生!

-
Hona
2023-10-13 19:57
優しくて、おもしろくて、とても良いです。

-
Chise
2023-10-12 20:31
Kojiakの授業は楽しかったです。初めて習う人にもおすすめです。

-
JoJo
2023-10-11 23:13
Very good

-
Minori
2023-10-07 17:03
すごく明るく、先生の質問に答えるのが長くなってしまってもせかさず待ってくれました♪

-
Sae
2023-09-28 16:32
Thank you 💗I love you 😍

-
Toma
2023-09-26 19:10
There were many things I didn't understand today. But he explained them to me and corrected my pronunciation. His lesson was beneficial for me.