
-
Tagorou
2024-01-28 22:58
REMS受講。発音がとてもきれい。

-
saki
2024-01-28 17:28
楽しかったですありがとうございました!

-
ST
2024-01-20 22:58
発音と声が綺麗ですごく聞き取りやすい。ペースもこちらのスピードに合わせてくれてゆっくり過ぎなくてよかった。また受講したい。
I enjoyed the lesson with her.
I would book her lesson again.

-
nya5
2024-01-13 00:28
Nice teacher☆
See you next time!

-
Sola
2024-01-12 18:27
喋るのが早いから聞き取りづらい

-
nya5
2024-01-12 00:07
Thank you!
たくさん褒めてもらって自尊心上がりました!
See you soon;)

-
KARINTO
2024-01-05 19:28
She is a great teacher for me. She is a very patient and calm teacher. She checked my pronunciation. I appreciate her. her teaching way is nice. I want study English with her again.

-
GO
2023-12-30 19:28
REMSでたくさんお世話になりありがとうございました。
来年も引き続きお願いします。

-
Kuri
2023-12-28 22:28
発音が良く、また話すときや直しを指摘するタイミングも自分に合っててすごく授業しやすかったです!
本当は指名予約したかったけど全部埋まってるので、タイミングが合えばまた授業をお願いしたいです!

-
Yuko
2023-12-26 15:58
とてもクリアに聞こえたので聞き取りやすく、テンポも良かったです。