
-
Keito
2026-06-12 18:58
remember one Q=1trofy

-
Ashton
2026-06-11 18:26
楽しい授業を、ありがとう

-
Keito
2026-06-05 18:55
let`s do free next time

-
Keito
2026-06-02 19:30
thank you showdam next time plz tell me your favorite character!!!!!
🫠

-
Yotaro
2026-03-03 19:27
Thank you for the wonderful lesson!! I look forward to seeing you again!

-
Yotaro
2026-02-17 19:26
It was fun to receive so many compliments!! Thank you so much!!

-
yosuke
2026-02-06 23:56
時折スピードは速いですが、発音がきれいで大変勉強になりました。

-
HIMARU
2026-02-06 18:57
話題を増やしてくれておもしろい

-
Mako
2026-01-03 17:27
笑顔でレッスンしてくれる良い先生でした。通信がかなり不安定で、クイズや動画がほぼ全て止まったり音が飛んだりしていたので、改善してほしいです。

-
Ryo
2025-11-28 20:27
I had a great time.