
-
LULU
2025-08-25 20:56
楽しかったです。

-
LULU
2025-08-21 21:32
とても楽しいレッスンでした。

-
LULU
2025-08-20 21:27
楽しかったです。

-
Etsuko
2025-08-07 21:00
教科書が用意できなかった分少し延長してくれたが、テキスト内の説明や例文がもっとあってもよかった。

-
Yuna
2025-08-06 20:30
またお願いします。

-
yu
2025-08-06 19:59
先生は一生懸命にレッスンをしてくれたと思いますが、全く分からないまま進み、終わった後楽しくないと泣き出してしまいました。

-
rie
2025-08-05 19:57
いいのに、何か馬が合わなかった。

-
Yuna
2025-08-04 20:28
またお願いします

-
yuma
2025-08-02 15:59
"Thank you very much. There were many things I couldn't say, and I was a bit nervous myself, but thanks to you kindly teaching me, I was able to learn many words. I look forward to working with you when we continue."

-
Yuna
2025-08-01 20:27
またお願いします