
-
sakura
2025-11-29 17:29
楽しかったです。またやりたいです。

-
Ryan
2025-11-28 20:26
You is my Teacher.thank you To teacer me. for me I like you what is your class your class is very good.

-
sakura
2025-11-28 19:57
今日も楽しかったです。

-
K
2025-11-27 21:23
カランメソッドを受講しました。初めて受講した先生です。カランの進め方が、先生の後に続いて答えるべきなのか、私が答えるのを待っているのか、タイミングがわからず、発音は聞き取り易かったと思いますが、少しやりづらさを感じました。

-
Ryan
2025-11-27 19:26
You is my good teacher always thank you to you for me and he.

-
Ryan
2025-11-26 19:56
Is my good you is my good teacher always thank you to you for me I like you with your class your class is very good.

-
xjiancool
2025-11-20 20:28
………廷好的,喜欢☺~

-
xjiancool
2025-11-19 20:27
我觉得这节课真有趣啊!~

-
Ryan
2025-11-19 19:55
It is my good teacher always thank you to for me I like it.

-
sakura
2025-11-15 19:23
今日も楽しかったです。