
-
Harry
2026-01-13 21:00
体验感很差

-
Masa
2025-12-28 10:25
This was my first lesson with this teacher. Her teaching style is thorough, and her pronunciation is fluent. Thanks to that, I was able to have a very satisfying lesson.

-
Mochi
2025-12-28 07:26
😆

-
Shin
2025-12-26 19:19
初めてLentin先生のレッスンを受講しました。
内容はフリートークでしたが先生はとても朗らかで明るく感じが良かった。
話が弾み時間があっという間に過ぎてしまうほど、楽しかったです。
発音は訛りなく綺麗で及びスピードは速すぎずちょうど良かった。
話に夢中になり私の言い間違いなどへの指摘が無かったので、その点を改善されたいと思う。

-
happy
2025-12-26 18:27
我很喜欢他

-
happy
2025-12-24 21:30
我很喜欢这个老师下一节课还要他

-
Peppa
2025-12-24 20:57
See you next time🌕💜🩷🪸🐚🪼🌽🌺🌸💐🌹🍓🍄👑🎤🩰️🎹💃🏾🥻️👘😻🤩🎠🐇🐁🦋🦄🐿

-
Emily
2025-12-16 21:56
Very very good

-
Nico
2025-12-16 16:54
实行孩子的脚步,跟随孩子的兴趣,非常棒

-
shaozi
2025-12-07 09:57
Very good