
-
Satoru
2025-12-11 20:26
とても明るくレッスンを進めてくれました。とても良かったです。

-
Asuki
2025-12-10 19:56
ゆっくり何度も教えてくれてよかったです。

-
Shota
2025-12-09 22:27
sevenとseventhの発音が難しかったけど、親切に教えてくれた

-
Shota
2025-12-01 23:29
今日も先生は美しかったなlol

-
Erika
2025-11-25 22:27
Thank you so much!
You were so energetic and talked about many things, which made me really happy.
I don’t usually have many chances to use English, so your lesson made me want to talk even more.

-
Shota
2025-11-22 23:58
体調がとても悪そうでした。でもとてもプロフェッショナルでした。いつもありがとう。ゆっくり休んでください

-
Shota
2025-11-20 23:28
いつも通りとても楽しいレッスンでした。体調気をつけて

-
Shota
2025-11-13 22:28
The teacher is beautiful lol.

-
Shota
2025-11-10 22:25
簡単な文章でもスピードを持って作れるようになりたいと思った

-
Haren
2025-11-09 16:25
Thank you so much 💛❤️🩷🧡🧡🧡💛❤️🩷❤️💛❤️❤️🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩