
-
Rio
2026-03-29 19:28
Thank you!!!!!!!!!!!! I had a good time!

-
darkness vela
2026-03-24 18:03
いつも優しく丁寧にレッスンしてくださり、ありがとうございます😊

-
darkness vela
2026-03-23 19:28
very very very fun!!! very very very good!!!

-
darkness vela
2026-03-17 17:58
とても優しくて息子も私も大好きな先生です😍また次回を楽しみにしています!

-
darkness vela
2026-03-16 19:27
とても優しい☺️とても楽しい😆また明日🤩

-
Shuto
2026-03-15 19:56
Thank you for play with me and I’m fun 🤩

-
darkness vela
2026-03-11 11:41
いつも優しく面白いので、息子はAndino先生が大好きです😊いつも楽しいレッスンをありがとうございます😃

-
Shuto
2026-03-10 20:26
Thank you for teaching me about this lesson and I am so happy 😁

-
darkness vela
2026-03-09 19:27
たくさん話してとっても面白かった!!!😆また明日🤩

-
Shuto
2026-03-07 20:56
Thank you for teaching me about this lesson today.and I really enjoyed.