
-
haruto
2024-08-05 17:27
楽しくレッスンできました。
ありがとうございました。

-
RYOTA
2024-08-03 16:56
Thank you so much!!

-
yoko
2024-07-29 16:28
明るく楽しい先生でリラックスして受講できました。スピードもちょうどよかったです。

-
shinyoko
2024-07-20 21:31
I’m curious about the fruit Dorian. I’m looking forward to eat it in near future

-
haruto
2024-07-19 21:57
楽しくレッスン出来ました。
ありがとうございました。

-
Naoki
2024-07-15 20:11
スマートキッズ受講。今回もありがとうございました!

-
Naoki
2024-07-13 20:19
わかりやすかったし、楽しかったです!またお願いしたいです!

-
shinyoko
2024-07-06 21:30
Thank you soooooo much for your explanation. I’m curious about your favorite food. See you soon.

-
haruto
2024-07-05 21:59
楽しくレッスン出来ました。
ありがとうございました。

-
haruto
2024-07-05 21:57
楽しくレッスン出来ました。
ありがとうございました。