
-
Tomo
2026-06-13 18:57
教え方が上手で、明るく発音もきれいで、学びやすいです。

-
Daiki
2026-06-13 00:15
REMS受講。基本的には普通に進行するが、なんとなく上の空感があるのが気になった。(こちらが答えたあとに謎の間が何度かあった)

-
Kaz
2026-05-26 23:58
Thank you very much for another great lesson! I really enjoyed it! And thank you for extending the time to finish the reading lesson. I hope to take your lesson again!

-
Koji
2026-05-20 19:28
いいリズムでレッスンができました。ありがとう。

-
Fucchi-
2026-05-06 23:29
it was very fun to talk with you. See you again.

-
Koji
2026-05-04 23:36
入室が遅れた分リカバーして頂きありがとうございました

-
coco
2026-05-02 18:19
Thank you for your wonderful Callan lesson!

-
Hiro
2026-03-05 19:26
Thank you very much the fun lesson!

-
Amy
2026-03-05 18:58
根気づよく教えてくれる

-
Nanaka
2026-02-26 18:57
ところどころ早口で、マイクに息の音が入ってしまっていました。間違っているところをちゃんと直してくれるのは良かったと思います。