
-
Chihiro
2024-12-29 15:29
楽しかったです。わかりやすくてレッスンの本当にうまいです。

-
mayu
2024-12-19 16:27
良い

-
christine
2024-12-15 15:59
老師很可愛 很有趣

-
Himawari
2024-12-12 16:29
とても優しくて、よく笑う先生でした

-
mayu
2024-12-11 17:57
とても良い

-
Yuki
2024-11-24 22:57
k

-
Chihiro
2024-11-23 17:01
息子が、大好きな先生の一人です。
明るい先生で、とても楽しそうです。

-
Tahiii
2024-11-13 05:54
She always makes classes fun and bright. Their facial expressions and expressiveness are rich, and you can feel the impact of the conversation!!

-
mayu
2024-11-06 18:27
優しい

-
Tahiii
2024-10-31 17:42
I always take Basic English. I can learn very happily and at ease.