
-
Daigyo
2024-07-07 11:26
とても楽しくレッスンができました(^▽^)/

-
Fuyuto
2024-07-07 08:57
半端ない素晴らしいのであーる(ノリがいいバージョン2)

-
Izumi Hikaru
2024-07-04 13:57
Topic conversation: 話が弾み、とても楽しくレッスンできました。言い間違えもチョコチョコ修正してくれて、波長が合った感じです。またぜひお願いします。

-
An
2024-07-03 14:00
She was friendly, so I could talk with her smilingly. I leaned the difference between first person, second person and third person. I was not sure how can I say something in English, but I could remember it from the lesson.

-
Kei
2024-07-03 09:28
Thanks to great care !

-
Happy
2024-07-03 06:29
とっても笑顔で優しく教えてくださいました!
会話もスムーズでした!
時間が過ぎてもきりのいいところまで進めてくれました!