
-
Kokko
2026-04-17 17:57
雑談もできた。

-
CHAKO
2026-04-09 17:28
thank you so much!
i really enjoy's lesson

-
Amber
2026-03-26 11:57
好

-
freda
2026-03-20 20:55
👍🏻

-
Amber
2026-03-15 10:35
hao

-
keiko
2026-03-04 18:05
she is a very good teacher !

-
CHAKO
2026-03-03 17:34
thank you so much
my English is still not very good,but i'll keep trying
i look forward to working with you again

-
Mia
2026-02-27 20:56
Is good nice

-
X
2026-02-24 17:14
很喜欢这个老师!

-
Sakuna
2026-02-23 17:56
この先生は、とても優しく、親切にしてくれました。またお願いします。Thanks!