
-
Haruo
2024-04-06 18:41
I’m glad to talk with her whatever topic is.

-
Nolly
2024-04-05 12:59
明るく可愛い先生です。いつも明るくポジティブな声かけをしてくださって、やる気が出ます。

-
Mayumi
2024-04-05 12:26
楽しいレッスンをありがとうございました:😊

-
Ringochan
2024-04-04 21:00
カランStage11受講。
美人でしかも親切で優しい素敵な先生です。
レッスンの最後にしっかり褒めてくれるのでモチベーションが上がります。
\(^o^)/

-
Haruo
2024-04-03 20:58
This topic(poverty)was too serious.
But I had a happy time with you .

-
Taisei
2024-04-03 11:57
thank for your lesson and your help and your kind 👍🏻🤩🎶😘💛😊🩷🥳🩵🩶💚💙😻💮❤️🩹💞💜🧡🤎🤍🌟❤️💯💖💝💓💕😍❣️💝💓💕❤️💯💖🤎🤍🌟💞💜🧡🧡😻😻💮💮💮💮💮💮💮💮🩶💚💚💚🥳💚💚🥳🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😊😊😊😊

-
Akiko
2024-04-03 11:28
She is the best teacher💯💝💕She always have a sweet smiles and kindnesses💓Thank you so much for your so nice today’s lesson too❣️See you soon🌟

-
May
2024-03-30 19:19
とてもスムーズなレッスンでした。明るくて優しい先生で楽しかったです。See you next time!

-
Ruth
2024-03-27 11:01
とても明るく、まさにフィリピン国民の代表みたいなフレンドリーな先生です。発音がきれいで、褒め上手。テンション低めな私もパワーもらいました。

-
Akiko
2024-03-23 11:31
Thank you so much for your today’s cute and so nice and kind lesson too! You are so kindfull to my son too!! I will take your lesson for my son too soon💖🤩❣️