
-
RIKO
2025-01-09 18:29
明るく元気で笑顔がいい先生です♪
ありがとうございました。
ぜひ受けてください‼️

-
Haruo
2025-01-08 19:00
I’m sorry for going over time.because I was so excited for talking with you.

-
Haruo
2025-01-05 18:29
I’m sorry that my voice wasn’t clear for phlegm.

-
Ringochan
2025-01-02 21:06
カランStage8受講。
記念すべき2025年最初のレッスンがLeshrac先生のレッスンで嬉しかったです。今年は何かいい年になりそうです。
いつも元気づけて励ましてくれる素敵な先生です。ありがとうございます。
(^-^)

-
Haruo
2025-01-02 19:30
This year I also want to enjoy English lessons with you

-
Haruo
2024-12-29 19:00
I appreciate you showed me the joy of learning English through the year.

-
Haruo
2024-12-27 14:07
I think we have the same opinion about various topic.

-
Ringochan
2024-12-23 19:35
カランStage8受講。
毎回充実したレッスンを受けることができます。先生のキャラクターが明るくエネルギッシュなので思わずレッスンに引き込まれてしまいます。
元気をもらえる先生です。(*^▽^*)

-
Haruo
2024-12-22 19:12
Please enjoy your Christmas Day.

-
Haruo
2024-12-21 14:00
thanks a lot ! you can have adaptability.