
-
Ken
2025-07-13 11:21
カラン受講レベル4です。発音も聞き易く、テンポよく丁寧に進めていただけます。よい先生だと思います。

-
Lucy
2025-07-12 18:02
我觉得老师非常温柔,在我有点回答不上来的时候老师还耐心等待。

-
Yu Mi
2025-07-11 22:28
挺好的

-
Jack
2025-07-08 21:59
课堂更激情互动

-
Mario
2025-07-08 18:05
She's a good teacher. I think it's important for student to catch what the teacher says, keep it in mind , and answer using it. But it's hard for student, that's why we study. Thank you, Fannah!

-
Arlene
2025-07-07 21:27
nice!!! very good!!!棒极了

-
Candice
2025-07-05 14:56
不太

-
zach
2025-06-20 21:56
好

-
Doria
2025-06-20 16:43
老师很认真很好

-
Rumiko
2025-06-18 21:31
REMS受講。落ち着いた雰囲気の優しい先生で、きれいな発音でゆっくり話してもらえたので焦らず付いていくことができました。初めてのREMSレッスンだったので各パートの説明もしっかりしてもらえて安心しました。また是非お願いしたいです。