
-
RIO
2024-07-07 15:29
優しく教えてくれて嬉しかったです。
また授業を受けたいです。

-
Asher
2024-07-07 09:27
非常满意

-
Susie
2024-07-06 19:26
喜欢

-
Kousei
2024-07-06 13:26
今日も楽しく授業を受けることができたので良かったです。

-
kyogo
2024-07-06 12:27
GOOD TEACHER!!

-
yuu
2024-07-06 06:56
異常がなければ、うまくできると思いました。なぜなら、とてもいいやり方だったのでできたとおもいます。

-
KAITO
2024-07-05 12:27
thank you for talking with me and giving me advices!
I think my speech got better and thanks to talking to you I gained more confidence!!!
thank you po!

-
Kousei
2024-07-05 09:26
今日も楽しく授業を受けることができたので良かったです。

-
W the pooh
2024-07-05 06:58
穏やかな先生です。楽しくレッスンできました。

-
Timmy
2024-07-04 11:59
🌹🌹❤️❤️