
-
Sherry
2024-06-03 18:58
I like this teacher's teaching, but it's a pity that I can't make an appointment with the teacher during normal times.

-
Shoyo
2024-05-27 09:29
So fun! Thank you.

-
Kyosuke
2024-05-27 07:28
I enjoy in class.

-
Ami
2024-05-25 09:26
ずっと笑顔でとても楽しいです

-
Azusa Fujita
2024-05-25 06:56
Thank you so much!!!!

-
Hiro
2024-05-17 06:57
カラン受講。陽気な先生で指摘をしてくれる。

-
Saiko
2024-05-17 06:04
わからないところも丁寧に教えてくれます。ありがとうございました。

-
Del
2024-05-15 06:27
今日も明るく楽しいレッスンをありがとうございました

-
Ami
2024-05-11 09:26
この先生好き!と言っていました。ありがとうございました。

-
Mila
2024-05-09 11:59
文章作るの苦手って言ったら、作るようにシフトしてくれた🤲
またとる