
-
Nana
2024-01-11 22:57
she was kind teacher and I want to take her lesson again.

-
Rie
2024-01-11 21:57
わたしのipadが不調で申し訳ないですー!笑顔が素敵で親切な先生です!またお願いします!!

-
Leticia
2024-01-10 23:56
She is a good prof

-
Zlata
2024-01-08 21:37
Thanks 🙏 all is good

-
Ai
2024-01-07 19:28
発音がとても聞き取りやすい先生です。
間違いもきちんとなおしてくれます。
レッスン中も明るく楽しかったです!

-
Mizuki
2024-01-07 17:26
きちんと指摘してくださり、いいレッスンでした。

-
nasa
2024-01-03 17:58
間違った発音を直してくれたりします。わかりやすかったです^^

-
Sherry
2023-12-28 10:15
The teacher has a friendly smile and a good accent. I like that she can explain some words, I hope I can make an appointment again next time.

-
Kaz
2023-12-26 21:57
とても聞き取りやすく話てくれてよかった;Callan stage 4

-
Jun
2023-12-21 23:58
とても優しく丁寧に教えてくれました。
ありがとうございます。