
-
Ryoma
2023-07-22 19:50
遅れてきたけど、ちゃんと終わりも遅くしてくれた。話し聞き取りやすい。優しい。

-
Wakana
2023-07-15 19:56
わかりやすくて良かったです。ありがとうございました。

-
toki
2023-07-14 19:08
すごく熱心でいい先生でした!

-
Nao
2023-06-30 11:00
とても優しくていい先生ですが、娘とはあまりテンポが合わなかったようです。

-
Ume
2023-06-17 16:22
優しく丁寧に教えていただきました。
自分で例を考えるのが難しく時間がかかったときも、私の考ええることに理解を示そうとして引き出してくださるのがわかりました。
また、授業を受けたいと思います。

-
masa
2023-06-15 11:00
普通にいいです、もうすこしチャットを使ってくれたら。。。

-
Aya
2023-06-15 09:34
I enjoyed the lesson and she helped me to improve my speaking skill.

-
2023-06-06 20:41
まだまだ英語力0の人間ですが、楽しく受講させていただきました。初めの会話でわからない言葉を言われて動揺していても優しく教えてくれたり、例を教えてくれます。今では週に4回程度この先生です(笑)。初心者にはとてもおすすめです!
I'm still a person with 0 English skills, but I enjoyed taking the course. Even if you are upset when someone says something you don't understand in the first conversation, they will teach you kindly and give you examples. Now I see this teacher about four times a week. Highly recommended for beginners!

-
Riko
2023-06-06 11:26
thank you!♪

-
KEISUKE
2023-06-02 12:47
Good!