
-
shani
2024-06-04 12:08
老師人很好 非常好聊天學英文

-
Shuri
2024-05-31 20:21
I will continue to do my best in English. So I look forward to working with you.

-
TOMO
2024-05-31 14:27
おだやかで優しい先生で話しやすかったです。
ミスもしっかりしてきしてくれてとてもいいレッスンでした。

-
Moa
2024-05-28 15:27
とてもやさしかったです

-
Mitsue
2024-05-27 10:58
Thank you very much.
I had a great time with you.
See you soon.

-
Del
2024-05-27 10:31
大変やさしく教えていただき感謝しています

-
Sara
2024-05-27 08:06
ありがとうございました

-
Mitsue
2024-05-21 10:58
Thank you very much.
I enjoyed.

-
Luna
2024-05-18 11:30
Thank you

-
tomoka
2024-05-08 15:36
楽しいレッスンをしてくれるとても優しくて凄く良い先生です‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎‼︎