
-
Lisa
2024-01-22 21:26
❤️❤️(ˊo̶̶̷ᴗo̶̶̷`)

-
Chiyano
2024-01-19 19:26
楽しかったです‼︎

-
Rei
2024-01-17 22:58
明るくて楽しい先生でした。発音や文法などしっかり教えてくれて良かったです。

-
Miwa
2024-01-14 11:57
カランメソッドを受講。言い間違いは多いが、先生は明るくフレンドリーでレッスンは楽しく受けられた。

-
Masa
2024-01-14 10:09
I took the Callan Method. I also took her lessons for the first time. This teacher is very cheerful and I feel very positive in her lessons. I would like to take her lesson again. Thank you very much.

-
mo
2024-01-08 10:18
好

-
Bevis
2024-01-07 12:25
Very good

-
Nanami
2024-01-07 09:26
楽しくできました!

-
JoJo
2024-01-02 22:03
Very good

-
KATE-KAORU
2023-12-26 16:58
とてもユーモラスでポジティブな性格の方で、前向きに励ましてもらっちゃいました。こんなにレッスン中に笑ったのは初めてです。またおしゃべりしたいです!