
-
Henry
2024-04-09 16:21
発音も綺麗でゆっくり喋ってくれたようです。

-
mimi
2024-04-09 14:49
明るく優しい先生だった。
何度も同じ間違いを繰り返してしまったが、イライラしたりせず優しく教えてくれた。
ハキハキ話してくれるので聞き取りやすかった。

-
Romi
2024-04-09 14:42
Thank you for my Lesson.

-
RYOTA
2024-04-08 20:59
Thank you so much. See you next class.

-
Rainbow
2024-04-07 21:26
淼內

-
Izumi
2024-04-07 19:27
今まで受講した先生で一番良かったです。
さくさくすすみました。

-
KEIICHIRO
2024-04-07 18:47
Thank you, Kierulf. It was very difficult to memorize multiple nouns in sequence also today. But you taught so kindly and patiently with me as usual.

-
KEIICHIRO
2024-04-06 18:41
Thank you, Kierulf. I’m sorry for being selfish all the time. I’m serious at heart.

-
Sho
2024-04-05 19:29
スゴくわかりやすい

-
sai
2024-04-04 21:33
Good 👍 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰☺️🥰🥰🥰🥰🥰🥰☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉♥️♥️♥️♥️😉😉😉♥️♥️♥️😉😉😉😉♥️♥️♥️😉😉😉🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶i like peach🍑