
-
Nathuki
2025-04-16 19:26
発音がとても良くて、間違えたときにちゃんと正してくれました(〃'▽'〃)

-
SAKU
2025-04-14 16:57
優しく進めてくれる

-
STAR
2025-04-11 16:30
Good

-
mack
2025-04-10 20:26
老师挺可爱,麦克风有点杂音

-
Fu
2025-04-10 14:27
ありがとうございます♪🤗

-
Lily
2025-04-03 17:26
She is a great teacher! My daughter really likes to learning English with her. Thanks

-
Haru
2025-04-02 17:59
特にないです。

-
Eason
2025-04-01 21:26
🧠💩💣🍫🤮🏴🏴☠️🏁🚩🍜🍲🍟🍔🍱🐲☠️👽💀🐟🐟🐟🐟🐟🎏💉🦠🩻💸💵💴💶💷

-
Sue
2025-04-01 17:31
子供がすごく楽しそうにレッスンを受けていました

-
Yuri
2025-04-01 15:56
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!