
-
Caleb
2023-06-23 22:26
very professional.

-
Maksim
2023-06-13 00:01
Good teacher

-
rin
2023-05-20 20:04
とても良かったです!

-
Haren
2023-05-19 19:56
Thank you very much.

-
Tetsu
2023-05-16 21:59
とても明るい先生でしたが、カランメゾットなので、当初希望していたスピードよりも遅かったので、少し残念でした。

-
TAKASHI
2023-05-09 19:54
楽しくできました

-
Taro
2023-05-07 17:10
I sometimes found his grammatical errors like "What is this?" "It is pear." "Do you like banana?" etc..
When the lesson time was almost run out, he proceeded to the next page. We would rather like to do free conversation instead of that.

-
samLlu
2023-05-06 19:29
good

-
Takashi
2023-05-03 19:39
トピックカンバセーション受講。
英語での話の進め方が参考になる。

-
Eddy
2023-05-02 17:26
先生のミスが多い。