
-
SONY
2025-06-08 22:49
it was really good and awesome.
Her lesson is so easy to understand.
She is kindness and polite.
And she can speak Japanese a little.

-
Lisa
2025-06-08 16:02
Thank you so much!!!!!

-
YUIKACHAN
2025-06-04 20:31
トロフィーを45こもらいました。たのしかったです✨😍

-
Naho
2025-06-03 15:27
子供が大喜びで、楽しく授業を受けました

-
Gaku
2025-06-03 12:31
Thank you so much!

-
Jin
2025-06-03 12:30
Thank you so much!

-
my world master
2025-06-02 21:31
一亿多小好字啊!!!

-
Lisa
2025-06-01 15:59
Thank you very much!!!!!!

-
Kiho
2025-05-20 15:29
はじめての先生でした。とても愛想が良く、面白くて、とても良かったです!またSama先生とレッスンをやりたいです!

-
Yuri
2025-05-13 15:34
久しぶりにレッスンを受けさせていただきました。笑顔が素敵なフレンドリーな先生です。とても親しみやすく、笑いが絶えず楽しくてあっというまのレッスンでした。また予約がとれたら受けたいです。