
-
Sara
2025-08-19 09:27
ありがとうございました😊

-
runa
2025-08-18 09:29
少し難しかったけど、やさしく教えてくれたので楽しかった。最後にたくさんトロフィーをもらってうれしかった。

-
Noyorin
2025-08-14 07:26
I

-
Iroha manjo
2025-08-13 09:26
This is the second time doing her lesson is always kind and nice. I enjoyed her lesson a lot so I wanna do her lesson again thank you.

-
Eita
2025-08-12 12:32
優しい先生でした

-
Tasuku
2025-08-11 09:52
I look forward to seeing you again tomorrow.

-
Iroha manjo
2025-08-11 09:27
It was my first time doing her lesson. It was very nice. Perfect. She was so kind. I enjoyed her lesson so I wanna do her lesson again. Thank you.

-
Risa
2025-08-07 15:30
優しく丁寧に教えてくれる先生でした。

-
Rin
2025-08-07 06:56
丁寧に教えてくれました

-
misa
2025-08-02 08:57
明るく励ましてくれた