
-
Mana
2022-07-30 15:26
Thank you for today ‘ lesson.

-
Anson
2022-07-30 11:25
Thank so much!

-
Anson
2022-07-28 14:56
Very nice teacher!

-
Anson
2022-07-27 15:26
Nice teacher!

-
MINH
2022-07-27 10:33
instead of saying and explaining the meaning, you should write it down to make it easier to understand

-
Yoshinori
2022-07-27 07:08
終始笑顔で気持ちが良かった。優しくてちゃんとした先生。発音やアクセントも聞き取りやすく癖がない。ただ、周りの先生の声が非常にうるさく、自分の先生の声が聞き取り辛かった。

-
Kristy
2022-07-22 14:56
Very good I like this teacher so much。

-
Martha
2022-07-21 13:56
一点也不值得

-
Eric
2022-07-21 11:26
😻😻😻😻😻😻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

-
Rio
2022-07-20 14:11
カランメソッド受講。周りの雑音が大きくて集中しづらかったですが、いい先生でした。