
-
Kazu
2025-12-17 15:26
発音がとてもクリアで聞き取りやすい。

-
YUZUKI
2025-12-17 15:07
Thank you for my lesson
see you next time

-
kaiyue
2025-12-06 15:11
veryood

-
hungyu
2025-12-04 20:56
一級棒!!!!!!!!!!!!!

-
Miho
2025-12-03 17:27
親切に丁寧に教えてくれました。

-
vivan
2025-11-29 20:36
good

-
thomas
2025-11-28 21:46
She is very kind.Her class is very interesting.I like her class very much.I hope I hope I try my best and work hard in English.I like her very much.

-
Haru
2025-11-27 17:27
この先生は、いい

-
suzuman
2025-11-26 21:28
いつも楽しくレッスン、あっというまに時間が過ぎます。又、予約します🤩🤩🤩

-
shino
2025-11-26 19:26
感じのよくて優しい先生でした❗これからもよろしくお願いいたします( ^-^)ノ∠※。.:*:・'°☆