
-
Sergei
2024-01-15 20:59
Very good teacher

-
YUKI
2024-01-14 10:26
Thank you!
I'm happy to meet you again!

-
Nozo
2024-01-12 14:56
REMS受講。きれいな発音でかなりさくさく進めて頂けて、たくさん話せました。

-
Marcus
2024-01-11 22:58
Very Good!!

-
Steven
2024-01-11 21:55
很好

-
Sophia
2024-01-11 20:58
非常满意

-
KARINTO
2024-01-07 10:02
She is a great teacher for me. She checked my pronunciation. She advised me about my problem .I appreciate her. She has a good teaching way . today I became tired. but her smile makes me happy . After studying I could change my mood . I'll book her many times.

-
Hiroko
2024-01-06 10:57
最後にフィードバックしてくれて良かったです。

-
Emi
2024-01-03 22:30
REMS受講しました。スピードの強弱がはっきりしていて、上手く言える文章ではスピードを出して発音してくれるので勉強になりました。上手く言えないない文章の時はゆっくり話してくれます。また、時間を過ぎてしまいましたが、最後までとても丁寧に教えてくれました。

-
Misa
2024-01-03 17:32
I enjoyed your class and learned a lot frome you. It was very excited. Thank you so much.