
-
jojo
2021-09-27 10:41
喜欢

-
jojo
2021-09-27 10:40
非常喜欢这位老师,努力约上她的课

-
Naoto
2021-09-04 18:54
トピックカンバセーション(新)を受講。
雑談が楽しく、忙しい日々、コロナ禍の生活やご家族やペットのことなど、色々聞かせてもらえました。

-
Aby
2021-09-04 13:21
對小朋友親切,教得不錯,有點口音

-
Kanna
2021-09-03 20:27
明るくて面白くて笑顔が多い素敵な先生です!!

-
kaien
2021-08-23 18:59
Thank you as always.

-
kaien
2021-08-19 10:34
It was a fun lesson today as well. Tahnks!

-
kaien
2021-08-19 10:33
It was good to be able to exchange various information. It was a fun conversation. Many thanks!

-
kaien
2021-08-16 15:33
Thank you for always kindly teaching me❢
i look forward to our next lesson.

-
kaien
2021-08-16 15:30
Thank you as always❣