
-
MACHIKO
2024-03-02 17:36
This was 2nd lesson with Sharpay-sensei. The class was fun with many smiles!

-
Nana
2024-03-02 12:26
優しくて、なんか面白い授業でした

-
Panda
2024-02-27 20:58
很有趣的课而且一点都不死板

-
itsuki
2024-02-27 08:27
おもしろかったです!!
よく笑われる方でした!

-
Kazu
2024-02-27 07:04
I had a lot of fun this morning thanks to you, teacher Sharpay. I appreciate your friendly and easy-to-understand lesson. Take care and have a great day!

-
MACHIKO
2024-02-23 17:37
The lesson was fun with a cheerful teacher!
She spoke in a way I can easily listen to.

-
Sophia
2024-02-22 17:26
很好很有趣

-
Misa
2024-02-21 21:26
トピックカンバセーションを受講。明るく授業をしていただいて話が弾んだ。

-
Yusei
2024-02-18 11:51
良かったです

-
Nao
2024-02-18 08:28
明るく感じの良い先生です。発音が綺麗で聞き取りやすく、ゆっくり話してくれたので、こちらも発音やアクセントに気をつけて話すことができました。
またお願いしたいです。