
-
kyoko
2023-09-11 15:12
カラン5を受けました。
先生が暑かったのか扇子を仰ぎながらレッスンをしていたのが気になりました。テキストの言い間違えが度々ありました。

-
Juri
2023-09-07 18:37
歴が長いだけあって、知識量も多く学ぶことが多い。とても価値のある授業

-
Tsubaki
2023-09-01 09:45
I enjoyed your lesson!
I’m sorry ,my English is not very good.
I study hard English and I can speak more English !

-
Mimi
2023-08-18 16:29
とにかく明るい先生で楽しくレッスンできました。

-
suguru
2023-08-18 15:28
2回目でしたが本当に子供をやる気にささるのが上手な先生です。全力でレッスンをしてくれる感じがとてもいいです。

-
Venus
2023-08-16 17:40
不错

-
suguru
2023-08-15 09:32
凄いいい先生でした!息子が気分が乗らず心配でしたが、レキストに沿って進めるだけでなく、息子が楽しめるように質問してダサったりとても楽しんでました。お気に入りの先生になりました。

-
KARINTO
2023-08-07 10:35
She is a generous teacher for me. She gave me some vocabulary. I appreciate her. I can feel relieved when I study with her. so I want study with her many times . Her thinking way makes me happy. I respect her.

-
Saori
2023-08-05 17:08
私にとって程よいスピードで、あっという間の楽しい授業時間でした。

-
lily
2023-08-04 21:18
best teacher