
-
ayana
2023-10-24 21:33
とてもやさしくたくさん褒めてレッスン頂きました。

-
shinyoko
2023-10-22 21:29
Thank you so much for helping a lot. I had really fun time with you. I am looking forward to seeing you again soon.

-
Mimi
2023-10-21 08:56
さくさくレッスンしてくださいました。
ありがとうございました。

-
shinyoko
2023-10-19 21:30
Thank you so much for talking a lot. I had really fun time with you. I am very curious about Bisaya today. I am looking forward to meeting you again soon.

-
Shuntaro
2023-10-19 20:34
6歳の子供がとてもたのしんでレッスンを受けていました!
スマートキッズプレスターター受講です!

-
Yukiko
2023-10-11 10:34
Thank you so much, Brick! See you soon!

-
mariko
2023-10-10 10:57
初心者のカランメソッド、苦手でしたが
うまくリードしてくれてやりやすかった。
ぜひまた受けたい。

-
Haruto
2023-10-09 18:56
think you

-
Koya
2023-10-09 09:30
WE CAN! Book2, 8歳。
笑顔が柔らかい印象の先生。フリートーク多めで、カリキュラム的には1ページ分くらいしか進まなかったが、細かく文法も指導してもらえてよかった。
良い先生だと思う。

-
Koko
2023-10-03 20:08
ありがとうございました