
-
Yukiko
2023-08-18 10:00
Thank you so much, Brick!
See you soon!!

-
chihiro
2023-08-13 08:32
カラン2受講。雰囲気は優しく丁寧です。スピードや指摘も的確で、とても有意義なレッスンでした。

-
qiao
2023-08-09 07:56
Very good

-
NANAKO
2023-08-08 12:52
とてもやさしく分かりやすく、間違いも的確に教えてくださり大変実りの多い授業でした。

-
Yukiko
2023-08-05 21:47
Thank you so much, Brick!
I hope you'll be better soon...!!

-
Eita
2023-07-30 18:27
very good

-
shinyoko
2023-07-23 21:58
Thank you so much for your helping a lot. I really enjoyed your talking about your day life. I hope that you are getting better soon.

-
Andre
2023-07-19 18:56
有些纠正,语速正常,有些帮助。

-
Nana
2023-07-17 19:32
素晴らしい

-
Masako
2023-07-17 08:28
REMSを受講した。穏やかな笑顔の先生。指摘は丁寧にしっかりしてくれるので落ち着いて安心して受けられた。