
-
Sato
2025-12-10 18:27
勉強になりました。

-
SHU
2025-12-09 18:56
楽しかった。

-
Kate
2025-12-05 19:29
良いところは他の先生みたいにちゃんと対応してくれることで悪いところは、字が少し間違っているところ、今度レッスンを受けるときには直して欲しい

-
Junfu
2025-12-02 22:28
Today's class was also really fun. The teacher kept the class lively, so we were able to study well.

-
Junfu
2025-12-01 22:31
She is a very cheerful teacher with funny gestures. Of course, teaching way is excellent.

-
Junfu
2025-11-26 22:57
The lesson was so much fun.

-
Junfu
2025-11-26 22:28
I'm sorry but I didn't write a review.

-
yuyu
2025-11-22 19:26
うん

-
SHU
2025-11-21 18:27
楽しかった。

-
LULU
2025-11-20 20:58
楽しかったです。