
-
Airi
2022-03-22 16:42
面白かった

-
Noriko
2022-03-19 14:38
日常英会話でお世話になっています。分かりやすい英語だし、リスニングとスピーキングのバランスが良いです。いつも楽しいレッスンをありがとうございます。

-
Un Poco Loco
2022-03-18 21:57
私が話す時間よりも先生の話を聞いている時間の方が長く、スピーキングの練習があまりできなくて残念でした。前回同様、先生は優しい雰囲気でした。

-
Taka
2022-03-12 10:31
Her facilitation was easy to listen to.

-
Yuki
2022-03-12 09:13
Thank you for listening to my presentations. You checked my pronunciation thoroughly and taught me how to pronounce some words very kindly . I enjoyed talking with you.

-
Emma
2022-03-11 09:38
I was so happy to talk with teacher Isla. She has a good pronunciation and nice smile. I can learn lots of interesting things beside textbook from her. I am looking forward to having you lesson soon.

-
Un Poco Loco
2022-03-01 20:09
穏やかで優しい先生でした。話をきちんと聞いてくれて、笑顔でいてくれるので話しやすかったです。

-
green
2022-02-27 08:43
たいへん、ありがとうございました!
とても丁寧で、ありがたかったです。
今後もよろしくお願いいたします。

-
Aya
2022-02-26 13:31
穏やかで優しい素敵な先生でした!また受講したいです!

-
Koyuki
2022-01-06 19:44
終始明るく声かけをしてくださり、子供が詰まると優しくヒントを出してくださるので、こどもも緊張がほぐれているようでした。ありがとうございました。