
-
Nancy
2024-01-28 18:32
Patient

-
saki
2024-01-28 17:28
楽しかったですありがとうございました!

-
ST
2024-01-20 22:58
発音と声が綺麗ですごく聞き取りやすい。ペースもこちらのスピードに合わせてくれてゆっくり過ぎなくてよかった。また受講したい。
I enjoyed the lesson with her.
I would book her lesson again.

-
Jason
2024-01-17 12:27
非常好

-
Leo
2024-01-13 21:28
很好很乐观,喜欢张嘴笑

-
nya5
2024-01-13 00:28
Nice teacher☆
See you next time!

-
Sola
2024-01-12 18:27
喋るのが早いから聞き取りづらい

-
nya5
2024-01-12 00:07
Thank you!
たくさん褒めてもらって自尊心上がりました!
See you soon;)

-
KARINTO
2024-01-05 19:28
She is a great teacher for me. She is a very patient and calm teacher. She checked my pronunciation. I appreciate her. her teaching way is nice. I want study English with her again.

-
GO
2023-12-30 19:28
REMSでたくさんお世話になりありがとうございました。
来年も引き続きお願いします。