
-
Lisa
2025-10-24 19:56
iLike teacher. 🥳🥳🥳

-
Ayato
2025-10-13 10:57
良いね

-
ada
2025-09-30 20:27
希望那个老师可以大方一点

-
OTO
2025-09-25 19:27
楽しかったです。

-
Noriko
2025-09-24 22:57
カランメソッド受講。めっちゃ早い。わたしは応えるのを少し待ってくれる先生の方がやりやすいのでちょっとついていけなかったです

-
Miku
2025-09-22 11:58
文法の間違いをしっかり指摘してくださるので、とても勉強になります。ありがとうございます。

-
Risa
2025-09-15 13:28
穏やかな方で答えやすかったです。

-
Tama
2025-09-15 11:03
Teacher Anderthal is the teacher in charge.
I think a litte diffect from start lesson.
becase the last business lesson is two days ago.
but she have a good follow for me.
Thank you , Have a nice time to see you again.

-
yaoyao
2025-09-14 20:56
非常好非常好

-
Angel
2025-09-14 11:27
🌹🌹🌹❤️❤️❤️