
-
Kappa
2024-09-23 07:57
丁寧に進めてくれます。

-
hiroshi
2024-09-11 21:31
教師としてもう少し練習が必要

-
Rina
2024-09-11 20:27
Thank you for enjoyable class! I am so happy to take your lesson!! I hope to see you again😍

-
sekko
2024-09-09 21:29
とても優しくてレッスン進行もスムーズでした。また受講したいと思います。ありがとうございました。

-
Kappa
2024-09-05 19:29
スムーズに進めてくれる。その都度、修正しながら教えてくれました。

-
Yuri
2024-09-01 19:59
とてもゆっくり丁寧に教えてくれる!

-
yukino
2024-08-27 12:03
楽しいレッスンでまた受けたいです。
thank you💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

-
puty
2024-08-20 10:28
分かりやすかった

-
HIDEYUKI
2024-07-28 12:56
Thank you for lesson.
I understood this class.
See ya .

-
Yuki
2024-07-26 10:26
😐