
-
Haruo
2025-03-22 13:57
I’m glad to try some Filipino foods for the first time.
I look forward to eating other foods next time.

-
RIKO
2025-03-20 20:29
明るく、たのもしい、楽しい子供向けの全てが完ぺきな先生です♪

-
Sena
2025-03-20 10:58
とてもよい教師でした。間違えても「だいじょうぶ」と言うように、はげましてくださいました。授業がとても良い授業になりました。

-
Mahi
2025-03-16 11:56
とても楽しいレッスンでした!

-
Haruo
2025-03-15 12:04
Thank you for worrying about me.
During this business trip for three days ,I will treat myself to delicious meals.

-
Ringochan
2025-03-15 07:41
カランStage8受講。
共感力抜群、明るく元気でしかも優しい。一押しの先生です。
(*^▽^*)

-
Rio
2025-03-14 13:53
She is very friendly and her lesson is wonderful! When I was doing the lesson with her, it was so fun and I did not want to finish the lesson. She can teach the student very nice and her speed is perfect!! I want to book her lesson again and talk with her again. I like this teacher and I want her to evolve more so with expectations, I'll give her 5 stars!! ♡

-
Ruth
2025-03-13 10:58
明るく励ましてくれるので素晴らしい先生です。やる気が出ます。

-
Ringochan
2025-03-08 17:08
カランStage8受講。
元気で明るい先生です。英語のレッスンなのに癒し効果大です!!
感謝!!

-
JUNKO
2025-03-07 10:29
レムス受講。私にとっては早いスピードでしたが的確に間違いを指摘してくれたり、ジェスチャーもわかりやすく。スムーズに受講できました!ありがとうございます!